کاربرد فلزیاب ها

کاربرد فلزیاب ها

کاربرد فلزیاب ها

 

کاربرد فلزیاب ها نشان دهنده وجود اشیاء فلزی با اندازه گیری تغییر در نوسان کویل در نزدیکی توده فلزی می باشد، میتوان به دستگاه مورد استفاده  برای نظارت بر مسافران در فرودگاه ها اشاره کرد، که به راحتی میتوانند اندازه کوچکی از فلز را تشخیص دهند و دارای استفاده و طراحی آسانی هستند، در این مدل فلزیاب ها دقت فراوانی برای پیدا کردن اهداف کوچک و جذب فلزات کوچک در نظر گرفته شده است، همینطور استفاده از فلزیاب در رادیوگرافی برای تعیین محل قرار گرفتن اشیاء فلزی استفاده شده هیچ نتیجه ای مثبت یا غلط منفی حاصل نشد و تجربه ما نشان می دهد که کشف فلز یک روش ساده و دقیق برای مکان بندی اشیاء فلزی مصرف شده است حتی اگر برای بدست آوردن فلزات درون بدن استفاده شود.

کاربرد فلزیاب ها

کاربرد فلزیاب در اواخر قرن نوزدهم، بسیاری از دانشمندان و مهندسان از دانش در حال رشد خود در زمینه تئوری الکتریکی استفاده کردند و تلاش کردند تا یک ماشین را که با فلز مشخص می شد، طراحی کند، استفاده از چنین وسیله ای برای یافتن سنگ های حاوی سنگ معدن به مزایای زیادی برای هر معدنچی که آن را استخدام می کند. ماشین های اولیه خام بودند، از قدرت باتری زیاد استفاده می کردند و تنها به میزان محدود کار می کردند. با این حال باستان شناسان مخالف استفاده از فلزیاب ها توسط “طرفداران مصنوعی” یا “غارتگران منطقه” هستند که فعالیت های آنها باعث اختلال در منطقه های باستان شناسی می شود، مشکل استفاده از فلزیاب ها در منطقه های باستان شناسی یا علاقه مندان که اشیاء مربوط به باستان شناسی را پیدا می کنند این است که فلزیاب ها برای مناطق مختلف طراحی نشده اند.

 

فلزیاب

 

نکته اخر در مورد اپراتور فلزیاب و طلایاب می باشد که بهتر است فرد آموزش های لازم برای استفاده از این دستگاه در شرایط مختلف را دیده باشد.

 

برخی از انواع دستگاه طلایاب همراه با آموزش رایگان

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع فلزیاب و طلایاب تصویری با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button