قیمت گنج یاب

قیمت گنج یاب

قیمت گنج یاب

قیمت گنج یاب در ایران تابع عوامل بسیاری می باشد که از آن جمله می توان به قیمت ارز، نوع دستگاه گنج یاب ، تکنولوژی و سیستم به کار رفته در آن، قابلیت ها و امکانات و … اشاره کرد. یک دستگاه گنج یاب خارجی به طور معمول دارای قیمتی بسیار بالاتر از نمونه مشابه ایرانی می‌باشند و دلیل آن نیز به وجود موانع قانونی در امر واردات و خرید و فروش این دستگاه ها بر می گردد. به طور کلی قیمت گنج یاب از چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است. قاعده کلی این است که هرچه دستگاه دارای امکانات و قابلیت های بیشتری باشد و از تکنولوژی به روزتری بهره ببرد دارای قیمتی بالاتر است. اما نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که انتظارات شما از یک دستگاه گنج یاب چیست و در بسیاری از موارد یک دستگاه گرانقیمت دقیقاً همان کاری را می‌کند که یک دستگاه گنج یاب معمولی!

قیمت گنج یاب

پر واضح است که یک گنج یاب تصویری و حرفهای دارای قیمتی بالاتر از یک گنج یاب یوقی باشد اما در بسیاری از موارد نیاز به تصویری بودن دستگاه نیست و یا در محیطی که اپراتور فلزیاب اقدام به کاوش می کند نیازی به استفاده از تصویر نیست. یک سیستم گنج یاب مکمل دارای مجموعه ای از امکانات و قابلیتها همچون امکان تصویر برداری زنده، امکان نقطه زنی، سیستم تفکیک پیشرفته، قابلیت خوراک خوری و … است که می تواند تمامی نیاز های یک اپراتور حرفه ای را تامین کند اما ممکن است که ما نیازی به استفاده از برخی از این سیستم ها نداشته باشیم پس باید سعی کنیم که مناسب ترین دستگاه فلزیاب را متناسب با بودجه و شرایط محیط کاوش خود انتخاب کرده و از پرداخت هزینه اضافی برای قابلیت ها و ویژگی هایی که نیازی به آنها نداریم خودداری کنیم.

گنج یاب با کیفیت

نکته ای که همواره باید مد نظر داشته باشید این است که قیمت گنج یاب معیار خوبی برای سنجش کیفیت آن نیست. در بسیاری از موارد دیده شده است که یک دستگاه گنج یاب گران قیمت عملکرد و راندمان ای مشابه و حتی پایین تر از یک دستگاه گنج یاب معمولی دارد پس حتما قبل از خرید از افراد متخصص در این حوزه مشورت بگیرید و با آگاهی کامل اقدام به خرید گنج یاب نمایید. در مقابل باید توجه داشت که دستگاه های گنج یاب ارزان قیمت (اگر قیمت آنها از حد عقلانی و منطقی پایینتر باشد) دارای کیفیت مناسبی نبوده و حتماً در ساخت آنها از قطعات بی‌کیفیت استفاده شده است و در بسیاری از موارد عملاً راهنمایی در محیط های کاوش واقعی ندارند.

برخی از انواع دستگاه گنج یاب همراه با آموزش رایگان

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید گنج یاب پالسی و تصویری با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button