فلزیاب خارجی از کجا بخریم؟

فلزیاب خارجی از کجا بخریم؟

فلزیاب خارجی از کجا بخریم؟

فلزیاب خارجی در ایران دارای محبوبیت بالایی می باشد . امروزه شرکت های بسیاری در زمینه ساخت فلزیاب و گنج یاب در سراسر دنیا فعال هستند که از مهمترین و مشهورترین آن ها می توان به شرکتهای Minelab استرالیا، OKM آلمان ، لورنز آلمان سان استون امریکا اشاره کرد. بیشترین تفاوتی که یک فلزیاب خارجی با نمونه مشابه ایرانی دارد قیمت آن است. همانطور که میدانید خرید و استفاده از دستگاه فلزیاب و گنج یاب در ایران دارای موانع قانونی بوده و به همین دلیل واردات قانونی انواع فلزیاب خارجی به ایران دارای محدودیت های بسیار می باشد. علاوه بر قیمت خود دستگاه فلزیاب هزینه های دیگری همچون گمرک، هزینه حمل و نقل نیز به قیمت نهایی اضافه شده همچنین نوسانات ارزی موجود در بازار امروز ایران باعث می‌شود تا قیمت فلزیاب خارجی به چندین برابر ارزش واقعی آن برسد.

فلزیاب خارجی از کجا بخریم؟

در بازار ایران برخی از دستگاههای فلزیاب خارجی مانند فلزیاب لورنز زد وان دارای طرفداران بسیاری در بین کاوشگران باتجربه می باشد. همچنین برخی است دستگاه های شرکت ماینلب استرالیا مانند گنج یاب GPZ 7000 و لوکاتورز امریکایی نیز در عمل راندمان بسیار خوبی از خود نشان داده اند. همچنین فلزیابهای تصویری شرکت اوکاام آلمان به دلیل بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا توانسته اند تا جایگاه بسیار مناسبی را در مارکت جهانی پیدا کند. پس علی رغم تمامی موانع گفته شده برخی از فلزیاب های خارجی همچنان در بازار ایران پرطرفدار بوده و همین عامل سبب شده است تا افرادی سودجو اقدام به فروش فلزیاب های تقلبی تحت عنوان فلزیاب خارجی اصل کنند. نداشتن نمایندگی‌های رسمی شرکت های بزرگ در ایران نیز زمینه را برای آنها فراهم کرده است.

 

فلزیاب های امریکایی موجود در ایران با آموزش رایگان

محصولات این مجموعه به دلیل استفاده از قوی ترین سیستم های به روز جهانی و متریال قدرتمند؛ همه در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند؛ از این رو افرادی که از این محصولات برای کاوش و ردیابی اهداف خود استفاده می کنند؛ همه به موفقیت بالایی دست یافته اند. قدرت سازگاری بالای این محصولات با انواع شرایط و محیط ها؛ باعث شده است تا این محصولات کاملا مناسب کاوش در شرایط های سخت و دشوار کشورمان گردند.

 

 

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب خارجی با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button