طلایاب نقطه زن

طلایاب نقطه زن

طلایاب نقطه زن

در این مقاله قصد داریم تا شما را با طلایاب نقطه زن آشنا کنیم . به طور کلی می‌توان، این گونه دستگاه طلایاب را معرفی کنیم که، عبارت است از دستگاهی که توانایی تشخیص آهنی یا غیر آهنی بودن فلزات را دارد. این یکی از ویژگی‌های برجسته طلایاب ها است. آن‌ها می‌توانند تشخیص دهند که چه چیزی فلز است و چه چیزی فلز نیست و این ویژگی سبب شده که در وقت صرفه جویی شود. هر کدام از سه نوع دستگاه فلزیاب , گنج یاب و طلایاب ویژگی‌های خاص خود را دارند که هر یک را از دیگری متمایز می سازد. نکته قابل توجه در خرید این دستگاه این است که تنوع فوق بالایی در این دستگاه‌ها وجود دارد و باید در انتخاب بهترین نوع و مدل این دستگاه آگاهی‌های لازم را داشته باشیم.

فلزیاب ، طلایاب نقطه زن :

برای مشخص کردن نقطه دقیق هدف در زیر زمین استفاده میشود که پس از شعاع زنی هدف مورد نظر و پیدا کردن محدوده تقریبی هدف باید به کمک یک فلزیاب نقطه زن مکان دقیق هدف را مشخص کرد .

فلزیاب ، طلایاب شعاع زن :

ردیاب و شعاع زن در کل یک معنی و کارایی را دارند وظیفه ی ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود فلز می باشد که دارای خطای بسیار بالایی نسبت به دستگاه های دیگر می باشند ردیاب به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند که حداقل خطای این دستگاه ها ۴۰ درصد است .

انواع تفکیک در فلزیاب و طلایاب نقطه زن :

تفکیک اهن و غیر اهن :

این نوع تفکیک بیش از ۴۰ سال است که در دستگاه های پالسی و VLF وجود دارد و اولین بار توسط شرکت فیشر امریکا اختراع شده است در این نوع تفکیک دستگاه قادر است آهن را از بقیه فلزات جدا کند و قادر نیست که فلزاتی غیر مغناطیس یا غیر اهنی را از هم جدا کند و همانطور که از اسم این تفکیک پیداست فلزات غیر آهنی شامل تمامی فلزات به غیر آهن می شود

تفکیک با ارزشی و بی ارزشی :

در این نوع تفکیک فلزاتی همچون :

طلا،نقره،مس،استیل وآلومینیوم جز گروه فلزات با ارزش .

فلزاتی همچون :

آهن و چدن و مفرغ و برنز جزو گروه فلزات بی ارزش قرار می گیرند .

این نوع تفکیک از سال ۲۰۰۲ ابداع شده است و هم اکنون نیز ۸۰% دستگاه ها این نوع تفکیک را دارند .

تفکیک just gold :

این نوع تفکیک روش جدیدی است که از چند سال پیش در بعضی از دستگاه های پیشرفته گنج یاب به کار رفته است در این نوع تفکیک دستگاه فقط فلز طلا را به عنوان با ارزش شناسایی می کند و فلزاتی همچون مس،الومینیوم،برنز و آهن و …. را به عنوان فلزات بی ارزش تشخیص می دهد .

تفکیک just gold جدیدترین نوع تفکیک است که اولین بار توسط شرکت ماینلب استرالیا اختراع و ابداع شد .

اخیرا شرکت پویان فلزیاب این نوع تفکیک را در دستگاه های خود استفاده کرد که اپراتور بتواند با حداقل خطا تفکیک کند و همچنین قابل قابل ذکر است که در این نوع تفکیک اکثرا دستگاهها عمق به شدت افت می کند در حالی که بعضی از دستگاه های شرکت پویان فلزیاب اپراتور می تواند تا عمق ۴ الی ۵ متر واقعی نیز از تفکیک JUST GOLD استفاده کند و چون دستگاه آلومینیوم و آهن پوسیده را به عنوان بی ارزش شناسایی می کند خطای تفکیک نزدیک صفر می شود و اپراتور می تواند فقط طلا را شناسایی کند .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود .

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید طلایاب نقطه زن با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button