فلزیاب دستی گرت Super Wand

فلزیاب دستی گرت Super Wand محصول امریکا

کمپانی گرت در سال ۱۹۶۴ در آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد و جزء یکی از باسابقه ترین و پیشرفته ترین شرکت ها می باشد. دستگاه های این شرکت نسبت به هزینه خرید پایین و کارکرد دقیق، یک فلزیاب مقرون به صرفه برای کسانی که بودجه پایین جهت خرید فلزیاب دارند می باشد.

فلزیاب ها به غیر از کاربرد هایی که در گنج یابی و طلایابی دارند دارای کاربرد های صنعتی و امنیتی نیز هستند. فلزیاب های دستی جهت تفتیش بدنی در ورودی اماکن حساس و نظامی ، ورودی استادیوم ها و ورزشگاهها ، اماکن مذهبی و تجمعات مهم به کار میروند. در این گونه موارد باید از دستگاههای سبک با سرعت عملکرد بالا استفاده کرد که در عین حال دارای دقت و حساسیت کافی نیز باشد.این طیف از فلزیاب ها با نام های فلزیاب دستی و فلزیاب راکتی نیز شناخته میشوند.

کمپانی گرت نیز طیف وسیعی از فلزیاب های امنیتی را طراحی و تولید میکند. این شرکت تا کنون چندین فلزیاب دستی را تولید کرده است که همگی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و فلزیاب دستی گرت Super Wand نیز یکی از همین محصولات است که طراحی آن را میتوان نقطه قوت این فلزیاب به حساب آورد.طراحی آن به گونه ای است که بسیار راحت در دست قرار میگیرد و برای بازرسی بدنی بسیار مناسب بوده و وزن سبک آن نیز باعث میشود بتوان ساعت های طولانی با آن کار کرد.کالیبره شدن این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک انجام میشود و نیاز به هیچگونه تنظیمات خاصی ندارد.

فلزیاب دستی گرت Super Wand

برخی از ویژگی های فلزیاب دستی Super Wand :

  • دقت و حساسیت بسیار بالا به تمامی اشیاء فلزی آهنی و غیر آهنی
  • کالیبره شدن کاملا اتوماتیک فلزیاب
  • دارای قابلیت اسکن ۳۶۰ درجه
  • کارکرد بسیار آسان و بدون نیاز به آموزش
  • قابلیت کار در محیط های مرطوب
  • قابلیت کار با یک باطری ۹ ولت با شارژدهی حدود ۹۰ ساعت کارکرد معمولی
  • قابلیت کار در دمای ۳۷- تا ۷۰ درجه سانتی گراد
  • فرکانس کاری ۹۵ کیلوهرتز
  •  فلزیاب دارای سیستم هشدار لرزشی ، صوتی و چراغ LED

 

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که ف را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

ارسال فلزیاب گرت و طلایاب  گرت به تمامی نقاط کشور.

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید بهترین فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button